Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гамола О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Маляр В. С. 
Дослідження однофазного режиму роботи трифазного асинхронного двигуна [Електронний ресурс] / В. С. Маляр, О. Є. Гамола, В. С. Мадай, І. Р. Гавдьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Електроенергетичні та електромеханічні системи. - 2016. - № 840. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPEEC_2016_840_16
Розглянуто проблему розрахунку перехідних процесів в асинхронних двигунах (АСД), які живляться від однофазної мережі з конденсаторами в одній фазі. В основу розробленого алгоритму покладено математичну модель АСД високого рівня адекватності, в якій враховується явище витіснення струму в стрижнях ротора та насичення магнітопроводу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.173 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гамола О. Є. 
Використання елементів проблемного навчання під час вивченні електротехніки [Електронний ресурс] / О. Є. Гамола, В. І. Коруд, С. Й. Рендзіняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Електроенергетичні та електромеханічні системи. - 2017. - № 870. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPEEC_2017_870_19
Розглянуто можливість впровадження елементів проблемного навчання під час вивчення теорії електричних кіл. Запропоновано методику проведення лабораторного практикуму в комп'ютеризованій лабораторії з теорії кіл, яка використовує проблемні ситуації. Такий підхід підвищує ефективність навчального процесу, сприяє глибшому засвоєнню теоретичного матеріалу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.821 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Маляр В. С. 
Моделювання динамічних режимів асинхронного електроприводу при періодичному навантаженні [Електронний ресурс] / В. С. Маляр, О. Є. Гамола, В. С. Мадай // Електротехніка і електромеханіка. - 2020. - № 3. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2020_3_4
Розроблено математичні моделі і алгоритми, з використанням яких складені програми розрахунку перехідних процесів і усталених режимів асинхронних електроприводів, які працюють в режимі періодичної зміни навантаження. В їх основу покладено математичну модель асинхронного двигуна, розроблену на основі теорії кіл і зображувальних векторів електричних координат, в якій враховується насичення магнітопроводу і витіснення струму в стержнях короткозамкненого ротора. Внаслідок змінного навантаження на валу двигуна електромагнітні процеси як в перехідних, так і усталених режимах в будь-якій системі координат описуються системою нелінійних диференціальних рівнянь. Використано систему ортогональних координатних осей x, y, яка обертається з довільною швидкістю. Для обчислення електромагнітних параметрів двигуна використовуються характеристики намагнічування основним магнітним потоком, а також потоками розсіювання статора і ротора. Для урахування витіснення струму в стержнях ротора короткозамкнена обмотка подається у вигляді багатошарової структури, утвореної розбиттям стержнів по висоті на кілька елементів. Усталений періодичний режим розраховується методом розв'язування крайової задачі, розробленим на основі апроксимації координат кубічними сплайнами, що дає змогу отримати їх періодичні залежності в позачасовій області і розраховувати статичні характеристики як залежності від параметрів циклу періодично-змінного навантаження або інших координат.Розроблено математичні моделі і алгоритми, з використанням яких складені програми розрахунку перехідних процесів і усталених режимів асинхронних електроприводів, які працюють в режимі періодичної зміни навантаження. В їх основу покладено математичну модель асинхронного двигуна, розроблену на основі теорії кіл і зображувальних векторів електричних координат, в якій враховується насичення магнітопроводу і витіснення струму в стержнях короткозамкненого ротора. Внаслідок змінного навантаження на валу двигуна електромагнітні процеси як в перехідних, так і усталених режимах в будь-якій системі координат описуються системою нелінійних диференціальних рівнянь. Використано систему ортогональних координатних осей x, y, яка обертається з довільною швидкістю. Для обчислення електромагнітних параметрів двигуна використовуються характеристики намагнічування основним магнітним потоком, а також потоками розсіювання статора і ротора. Для урахування витіснення струму в стержнях ротора короткозамкнена обмотка подається у вигляді багатошарової структури, утвореної розбиттям стержнів по висоті на кілька елементів. Усталений періодичний режим розраховується методом розв'язування крайової задачі, розробленим на основі апроксимації координат кубічними сплайнами, що дає змогу отримати їх періодичні залежності в позачасовій області і розраховувати статичні характеристики як залежності від параметрів циклу періодично-змінного навантаження або інших координат.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.872 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Маляр В. С. 
Математичне моделювання пускових режимів асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором [Електронний ресурс] / В. С. Маляр, О. Є. Гамола, В. С. Мадай, І. І. Васильчишин // Електротехніка і електромеханіка. - 2021. - № 2. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2021_2_4
Розроблено методи та алгоритми числового аналізу пускових режимів асинхронного електроприводу (АЕП), які надають змогу розраховувати статичні характеристики та перехідні процеси з урахуванням насичення магнітопроводу та явища скін-ефекту в стрижнях ротора. Математичною основою розроблених алгоритмів є проекційний метод розв'язування нелінійних крайових задач, метод продовження по параметру, метод Ньютона розв'язування нелінійних систем рівнянь, числового інтегрування нелінійних систем диференціальних рівнянь. Розроблені математичні моделі надають змогу здійснювати з високою достовірністю розрахунок пускових режимів у три- та двофазних координатних осях, що надає змогу аналізувати не тільки симетричні, але й несиметричні режими та прогнозувати особливості функціонування системи АЕП у заданих технологічних умовах експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.09 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Маляр В. С. 
Математичне моделювання реостатно-реакторного пуску асинхронних двигунів з фазним ротором [Електронний ресурс] / В. С. Маляр, О. Є. Гамола, В. С. Мадай, І. І. Васильчишин // Електротехніка і електромеханіка. - 2022. - № 3. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2022_3_4
Розроблено математичні моделі, методи і алгоритми аналізу пускових режимів і статичних характеристик асинхронних двигунів з фазним ротором. В розроблених алгоритмах математична модель двигуна подана диференціальними рівняннями, складеними для електричних контурів в системі ортогональних координат. Математичною основою розроблених алгоритмів розрахунку статичних характеристик є розв'язування нелінійних систем скінченних рівнянь електричної рівноваги методом Ньютона в поєднанні з методом продовження по параметру, а пускових режимів - числове інтегрування нелінійних систем диференціальних рівнянь електромеханічної рівноваги. Елементами матриці Якобі в розроблених алгоритмах є власні і взаємні диференціальні індуктивності електричних контурів, які визначаються на основі характеристик намагнічування основним магнітним потоком, а також потоками розсіювання контурів ротора і статора, що дає змогу здійснювати розрахунок з урахуванням насичення магнітопроводу двигуна. Розроблені програми і алгоритми мають високу швидкодію і дають змогу здійснювати проектний синтез пускових активних і реактивних опорів в колі ротора з метою забезпечення закону зміни електромагнітного моменту під час пуску, який відповідає роботі системи електроприводу в заданих технологічних умовах, а також здійснювати мікропроцесорне керування в динамічних режимах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.712 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського